Nieuwe e-mailintegratie Kolibri!

Waarom een nieuwe e-mailintegratie?
E-mail is één van de meest gebruikte functies binnen Kolibri. Voor veel gebruikers werkt de huidige integratie prima, maar helaas niet voor iedereen. Een veelgehoorde klacht is dat het soms lang duurt voordat een e-mail die al zichtbaar is in Outlook, MailKing of Gmail, ook in Kolibri verschijnt.

Daarnaast gebeurt het soms dat e-mails die je hebt verwijderd of verplaatst, opnieuw in je inbox verschijnen. Hoewel dit slechts een klein deel van de gebruikers treft, kan het voor hen behoorlijk frustrerend zijn. Om deze problemen op te lossen, hebben we de e-mailintegratie in Kolibri volledig vernieuwd – zowel technisch als qua interface.

Wat is er veranderd? 
In de nieuwe integratie is er geen tussenstation meer. Kolibri is nu direct gekoppeld aan jouw mailserver. Dit betekent dat e-mails in Gmail of Outlook in real-time naar Kolibri worden gestreamd. Wat je ziet in Kolibri is daardoor altijd een exacte weergave van wat er op je mailserver staat. Het resultaat? Een snellere en betrouwbaardere e-mailervaring.

Let op: de vernieuwde e-mailintegratie wordt momenteel getest met een groep gebruikers en is binnenkort voor iedereen beschikbaar.

Wat moet ik doen?
Jij hebt van Kolibri al een mail ontvangen met instructies hoe jij je kunt voorbereiden op de overgang. En bekijk ook deze blog met alle details over de verbeteringen.

Foto van links naar rechts: Sam Thieme (commercieel manager Kolibri) en Joey van Boxel (productmanager Kolibri).

Voor eventuele vragen of suggesties rondom dit thema kun je terecht op: erawtfos.irbilok@troppus. Veel succes!

Deel dit artikel

Lees meer over: